N E W · I N · F R O M · M A L A G A

*Hi guys!! As I said, today new stuff from Malaga. I have to said that because of the weight, I left behind few of them, so I will have to wait until the next trip!! :)

The most of them are from last sale thank to my Mum!! And the rest I have to confess that I bought from the new season!! Hope you like it! :)


Buenas chic@s!! Como os dije, hoy os enseño en este post, las cositas que me he traido nuevas de Málaga. Tengo que decir que por culpa de el  peso me he tenido que dejar algunas alli, me las traeré en el proximo viaje!! :)

La mayoría son de rebajas que me tenia sorpresa mi madre, Thanks Mum!! Y he picado y alguna cosita calló de nueva temporada!! Espero que os guste! :)





















New in:

1. Earings: PANDORA (new).
2. Earings: TOUS (new).
3. White sweater: Zara (ss13).
4. Boyfriend jeans: Mango (ss13).
5. and 6. Black sweaters: Zara (aw12) and H&M (ss13).
7. and  8. Black and white trousers: H&M (ss13) and Zara (aw12).
9. Black and white blouse: H&M (ss13).
10. Black and white stripe blouse: Massimo Dutti (aw12).
11. Yellow blouse: H&M (TREND)(aw12).
12. Yellow sweater: RALPH LAUREN.
13. Blue electric sweater: H&M (TREND) (aw12).
14. Embroidery jeans: H&M (TREND) (aw12).
15. Black leather sandals: Zara (ss13).
16. Crystal bracelet: H&M (ss13).
17. The New Icons bracelet: H&M (ss13).

·····················

*Have a lovely Day!!!

Que tengáis un Buen Día!!!







Comments

  1. Qué de cositas, los pendientes de Pandora me han encantado y los de Tous los tengo, también tengo los pantalones bicolor de H&M. La verdad es que todo es precioso. Ahora a lucirlo. Un besote guapa.
    Http://blog.sinetiquetar.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gracias Guapa!! Si, necesitaba pendientes nuevos porque perdí los mios! :)

      Un besote!!

      Delete
  2. This things are so pretty, I liked all of them, I want it for me hahahah The Zara clothes are amazing !
    kisses,
    http://www.therandommarmalade.com

    ReplyDelete
  3. nice stuff! yellow are great and also blue :D

    http://stylelovely.com/mimundonormal

    ReplyDelete
  4. Qué bonitos los dos pares de pendientes, son para toda la vida!!
    me encanta el pantalón de HM con el diseño azul en el lado y yo también quiero esa pulsera de HM abierta con cristales!

    xXx
    http://unspeakablethoughtsunspoken.blogspot.co.uk

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gracias Lauraaaa!!! Si como sabéis cambio mucho de collares y pulseras pero en tema de pendientes siempre los llevo pequeñitos y tienen que ser de plata porque soy alérgica a la bisutería en esa zona!

      Un besazo!!

      Delete
  5. Replies
    1. Thanks Joreinaaaaa!! ^_^

      Kisses pretty!!

      Delete
  6. Unos pendientes preciosos! besos

    ReplyDelete
  7. Amazing items! I love it:)

    http://theprintedsea.blogspot.de/

    ReplyDelete
  8. Me gusta todo pero las sandalias los maaaas .
    Besitos !!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gracias Rosaaa!! Si la verdad es que me encsntan!! :)

      Un besazo guapa!!

      Delete
  9. Those tous pearl earrings are stunners! A piece you will wear for years to come! I want some so badly!

    -Nico

    www.SatinAndSalt.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks darling!! Yes, I think so!! :)

      Kissess!!

      Delete
  10. The earrings are really pretty. A must-have for every woman.

    Xoxo,
    Betina
    The Boyfriend Project

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks Betina!!! I'm really happy with them!! :)

      Kisses pretty!

      Delete
  11. Qué envídia sana me das ! Todo es precioso.

    ReplyDelete
  12. Todo muy bonito, me han gustado especialmente los pendientes.

    ReplyDelete
  13. hello darling, great blog!!! how do you feel about following each other on gfc and bloglovin???
    http://idareyoutobefashion.blogspot.ro/

    ReplyDelete
  14. Me parecen geniales las compras!! Tenemos los mismos pendientes de Tous!!

    ReplyDelete
  15. cuantas cositas Reyes, menuda envidia!Muuuaks!

    ReplyDelete
  16. Replies
    1. Thanks pretty and welcome to sherry!! ^_^

      Kisses!!

      Delete
  17. Great purchases!
    Thank you so much for stopping by and following! I’m following you back!

    xx Karolina
    CARAMODE

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks Karolina!!! And welcome to Sherry!! :)

      Kisses!!

      Delete
  18. Thanks IRENE!!! Yes, I will!! ;)

    Kisses!

    ReplyDelete
  19. Muchísimas cosas bonitas!! mE ENCANTAN LOS PANTALONES AZULES!!
    WWW.JUST-COCO.COM

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gracias Guapísimaaaa!!! :)

      Un besazo!!

      Delete
  20. super sweet stud earrings and super lovely heels from zara xo
    would you like to follow each other?
    A
    xx
    http://epiquemoi.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Pero bueno! Arrasando de compras en Málaga! Q guay! Me encantan los pendientes! Yo echo de menos tener hn Zara decente aquí, tendré q ir de compras en Junio en Málaga tb ;) besos guapa!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Si!! Yo tb lo echo de menos porque aquí tengo que desplazarme a Londres si quiero comprar en Zara. Por eso aproveche en Málaga!! ;)

      Un besazo guapísima!

      Delete
  22. Hola! Muchas gracias por tu comentario!! Tb te sigo desde ya!

    Me encantan todas las compras, geniales!!

    Un beso,

    http://theartof-paloma.blogspot.com.es/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gracias Paloma y Bienvenida a Sherry!! :)

      Un beso!

      Delete

Post a Comment

Popular posts from this blog

W H I T E · F U R & L E A T H E R · S K I N N I E S

LFW DAY2: W H I T E · F R I L L

L E A T H E R & G E O M E T R I C · S K I R T