LFWaw13 · DAY 2: COLOURFUL EXPLOSION

*Hi guys! Second day at London Fashion Week aw13! After taking several pics of street style and attended at the Moschino Cheap and chic catwalk show aw13 among others, we were watching the designers' exhibitions. My Instagram followers could see the Mawi pics! I can stop admiring this brand! They are amazing! Also we had the chance to attend at UGG event.

For my second day, I chose a colourful look made of an emerald green skirt, cut outs white shirt, pink angora sweater and purple woollen coat. As accents, klein blue suede heels and my Bicolour leather clutch similar to the Celine one. Hope you like it! :)


Buenas chic@s!! Segunda jornada en la London Fashion Week aw13!! Además de capturar el street style y asistir al desfile de Moschino Cheap and Chic entre otros, estuvimos en las exhibiciones de los diseñadores. Las que me seguís en Instagram habréis visto las fotos de Mawi!! No puedo dejar de admirar esta firma. Son una maravilla!! Además támbien tuvimos la oportunidad de estar en el evento UGG.

Para el segundo día escojí un look muy colorido, compuesto por una falda verde esmeralda, una camiseta con cut outs en el cuello, el jersey de angora y el abrigo de lana morado. Como complementos, zapatos de ante azul eléctrico y una de mis nuevas carteras bicolor tipo Celine. Espero que os guste!! :)








With Carola from Caroladearmas blog

Joanne Stoker,Piers Atkinson,Mawi

Joanne Stoker shoes LFWaw13

At the Blog Bar

Moschino cheap and chic catwalk aw13

Me at Moschino cheap and chic catwalk aw13

Moschino cheap and chic catwalk aw13

Moschino cheap and chic catwalk aw13

Moschino cheap and chic catwalk aw13

Moschino cheap and chic catwalk aw13

Moschino cheap and chic catwalk aw13

Moschino cheap and chic catwalk aw13

Esmeralda, Me and Laura at Moschino Cheap and Chic catwalk show aw13 (Instagram pic)


Outfit:

1. Purple coat: Primark (aw12).
2. Pink angora sweater: Primark (aw12).
3. White cut outs shirt: Urban Outfitters.
4. Emerald green skirt: H&M (aw12).
5. Klein blue suede heels: Topshop.
6. Bicolour leather cltuch: Gap (aw12).
7. Glitter collar: Zara.
8. Puple nail polish: Provocation, Chanel.



·····················

*Have a nice Sunday!!!

Que tengáis un buen Domingo!!!





Comments

  1. WOW!!! I am envy!!!
    See u tomorrow!

    L3

    ReplyDelete
  2. See you tomorrow darling!! :)

    Kisses!

    ReplyDelete
  3. ¡Hola! Me encanta el look, los zapatos y el bolso, chulisimos!!.Muy buenas las fotos y las exhibiciones de los diseñadores.Muchos besos.M.R.R.A.

    ReplyDelete
  4. your outfit is perfect! I have no words for it :D the skirt is so gorgeous!
    kisses,
    http://therandommarmalade.wordpress.com

    ReplyDelete
  5. Muy guapa me encanta la falda el color es genial
    besos

    ReplyDelete
  6. Wow great pics :)
    Love that combination ;)
    xx
    Katha

    showthestyle.blogspot.de

    ReplyDelete
  7. wow, ¡me encanta el look! Sobre todo ese clutch bicolor!

    xXx

    ReplyDelete
  8. Gracias laura!! :)

    Un besazo!

    ReplyDelete
  9. Do you believe me if I say to you that your outfit is much better than the pieces from the collections?

    xx
    Rena
    http://dressedwithsoul.blogspot.de/

    ReplyDelete
  10. wow!! Thanks Honey!! You are so kind with me! :)

    Kisses!!

    ReplyDelete
  11. Las fotos son preciosas! <3




    entreropayzapatos.blogspot.com.es

    ReplyDelete
  12. Una combinacion 10 Reyes, estabas espectacular!!!!!!!!!!
    Un besazo enorme

    ReplyDelete
  13. Gracias linda!!! Tu tb ibas guapísimaaaa!! :)

    Un besazo!!

    ReplyDelete
  14. Reyes me encantó este outfit! my girly! y muy femenino, me encantó. Qué fenomenal que cada vez estés participando en más y más desfiles de diseñadores de talla internacional, como corresponsal de Annie Hall Magazine. Sabe que estoy muy contenta por ti y Esmeralda.

    ReplyDelete
  15. Hola preciosa!!!
    Me encanta tu outfit! estás guapísima!! y qué ilusión salir por aquí ; )
    Te voy siguiendo..!!!

    Un besito!!

    Carola.

    ReplyDelete
  16. Hola Carola!! Gracias guapísimaaa!!! Que ilusión para mi que me sigas!! :)

    Un besazo!!

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

W H I T E · F U R & L E A T H E R · S K I N N I E S

LFW DAY2: W H I T E · F R I L L

L E A T H E R & G E O M E T R I C · S K I R T